Kızlar gerçekten sinir sistemim pert..ben bebekken cenneti yaşamışız bu 4 yaş neymiş?
asla uyumak istemiyor kızım.kreşe gidiyor 19.00 da evde oluyoruz bu akşam mesela çok güzel zaman geçirdik 9a kadar oynadık güldük ama yatak dedim mi çıldırıyor ve inanın tam 2saat bazen gece 12lerr kadar bizi delirtiyor.tabiri caizse değil eşimde bende sinir hastası olacağız muhakkak bağırmayla son buluyor zaten..
Bu akşam mesela yanımda ol uyut dedi saçını okşadım yarım saat yatak ucunda bekledim yok,sinirim bozuldu kalktım gittim yine güzel güzel anlattım kahvaltı yapalım sabah dedi tamam dedim en sevdiğin şeyleri yapıcam içeri gittim koridorda uzanmış,sizin yatağa yatıcam dedi tamam dedim orada el şaklatmaya başladı uyumadı ,çişim dedi omdan sonra yatağına yatırdım yine babasına seslendi sonunda babasının Bağırmasıyla uyudu..
Kendim de eğitimciyim bir çok çocuğa sınır koydum,bekleme öğrettim vs ama kendime hayrım yok sesini yükseltme dediğim için eşimde bir ton başlicam pedagojine diye bana bağırdı kilit oluyoruz her akşam istisnasız,sonra gidip bunları kreşte bambaşka anlatıyor bir de öğretmenine babam bana çok kızıyor annem kızıyor vs sanki sevgisiz büyüyen bir çocuk gibi ama aksine … bu kadar sınırları zorlayan bir kız çocuğu daha görmedim inanın 30 yaşımda 60 oldum sanki ruhum çöktü ..8 saat çocuklarla uğraşıp akşam saat 23.00 da oturabiliyorum,yani sızıyorum.. nasıl çözeceğim konusunda tıkandım tam terzi sökük meselesi