Asyakussss off aynı
durumdaydım. bebeğim geçen hafta ameliyat oldu, acısından göğsümü ısırıp yara yaptı, iltihap oldu hep canım gidiyordu. 2 gün ara ara tahinin üzerinde biriken yağı sürdüm, 1-2 kere de vazelin sürdüm, diğer göğsümle daha çok emzirmeye çalıştım. yara olanı da emzirmeden
önce yıkadım. 2-3 günde neredeyse geçti sayılır.