mervegny1 merhabalar, 7. Ayımıza giriyoruz ve ben ilk günden beri sütümü sağarak kızıma veriyorum. Sütünüz azalır diye korkmayın, ilk zamanlar 2 saatte 1 emzirir gibi sağın, sağma makinasını önce uyaran modda çalıştırın diğer göğsünüze mochı takın. Sağımlarınız min30 dk olsun. Arz talep meselesi gibi düşünün süt ne kadar boşalırsa yerine yenisi dolar💜 7 aydır sadece anne sütü veren bir anne olarak söylüyorum. Evet çok zor, her işinizi o sağım saatlerine göre ayarlıyorsunuz, daha hızlı kilo alıyor bebeğiniz geceler daha az kalkıyor. Yani bu gibi avantajları da var. Sevgiler💜💜