Kızlar oğlum 4 aylik oldu bugün kontrole gittik kilosu 5500 çıktı. Gecen ay 5200 du sadece 300 gr almıs. Hemsire biraz az dedi moralim bozuldu. 2500 kg doğmuştu yani ona göre alimi bana normal geliyodu. Sizce az mi? Sütüm az değil aslinda yani emerken bi göğsümu emiyo birakiyo. En fazla 10 dk emzirebiliyirum. Diğerini emzirsem de süt var yani. Cisli bez sayisi da 4 5 tane oluyo. Her gün kaka da yapıyor. Doyuyo gibi de anlamadim tam. Bilemiyorum sizce nasıl?