Egeninannesi2209 Oğlum şuan 5 ay 25 günlük 6 aylık olcaz yakında. Mama kullanıyoruz 6 aydan sonra 2 numaralı mamaya mı geçtiniz hemen yoksa 1 den devam mı ettiniz
dilantrkmn Bende 6.ayına bir hafta vardı 2 numaraya geçtim bir şey olmaz dediler hiçbir sorunda yaşamadım sma kullanıyorduk şuan 1 yaşında