nibado 1.6 tog uyku tulumu kullanıyorum evimiz 23-24 derece sadece zıbın giydiriyorum ama bebeğim aşırı terliyor. Yazı da düşünerek biraz ince bir tulum almak istiyorum kaç tog uygun olur kızlar?
Mufettis_Gadget nibado hayır mesela nisan gibi havalar sıcak olmaya başladığında direkt yaz yani haziran temmuz gibi için soruyorsanız zıbın şortla yatıyor mayısta da ince penye tulum giydiriyorum