NurR
Bebeğim 15 aylık kusma şikayetiyle doktora gittik doktor mikrop Kapmış ishal olacak dedi kusması için ilaç verdi isal içinde probiyotik bunları düzenli kullanıyoruz kusması şuan geçti çok şükür isal de günde iki defa yapıyor. Doktor 5 den fazla yaparsa veya 5 den fazla kusarsa serum takarız dedi. Hasta olduğu günden beri asla bir şey yemiyor sık sık su içirmeye çalışıyorum az az içiyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım. Neler denedim neler. Emiyor fakat ben 6 aylık hamileyim dolayısıyla sütüm az. Ama sürekli emziriyorum ki bari yemiyor susuz kalmasın. Bunlar haricinde ne yapabilirim bilgisi tecrübesi olan lütfen yazsın🙏