oykumoms Hanımlar bebeğinize reçel nasıl yapıyorsunuz? Ben şekersiz yapmak istiyorum farklı tarifiniz var mı? Ya da sizler nasıl yapmayı tercih ediyorsunuz…
oykumoms pasaklisinkukuli yani marmelat oluyor aslında herkes farklı tarif kullanıyor o yüzden birde buraya sormak istedim
pasaklisinkukuli oykumoms nerelisin bilmiyorum ama bizim oralarda kızılcık var şekersiz marmelatı efsane güzel oluyor