Eymeniim Deletedmom019 benimde kaldı doktorum sezeryanla kaslar gevşer ondan kalır korse tak ve 6aydan sonra spor yap dedi
burcukky Smyrnaasimrani Bizim evde de var eliptik bisiklet ben sadece tozunu alıyorum.benim niye yapacak gücüm yok hırsım yok ya🙄🙄🙄kendimden sıkıldım
Eymn1207 Bsrakck bencede dene şimdi böyle söyledigin zaman kulaga mantıksız geliyor bende çünkü zorla sardım ama gidiyor gerçekten ben hamile gibi geziyordum
Bsrakck Eymn1207 ben ikiz doğum yaptım 15 gün kadar sardım sonra korse kullandım ama korse bi ise yaramadi
Eymn1207 Sevim07 canım ben çarşafımı parçalar halinde kestim ne cok kalın ne cok ince bir kere dolandırıp sarıyordum hem sıcak tutuyor iyi oluyor 😀
Eymn1207 Bsrakck canım korse bende de işe yaramadı gizliyor sadece kıyafetlerin altında çıkardığım da yine aynı göbek
Eymn1207 Evet canım şimdi sarmıyorum kilo verdikce sarıyorum mesela 3 kilo verince bir süre sarıyorum sarkma filan kalmasın diye