Deletedmom019 yo bana sey diyolar e bu sefer kilo verememissin?... Bak. Seeen😂benim ilk dogum normaldi cabuk gitti kilo gobek filan zaten kalmadi ikinci dogum sezeryan gobek el mecbir, arti zaten ikinci dogumda vucut artik dahada yipraniyo iki cocuk dogurmusum ben kilo almimda kim alsin uyuz cevre alistiniz tabi 50 kilo halime😂 saka bi tarafa sezeryan cok farkliymis gobek konusunda gercekten kaliuo ben 40 im cikinca basladim korseye ama no fayda.. Bence mekik iyi bi yontem ama benim ne gucum ne vaktim var suan iki cocuk pesinde kosuyorum wc gidemedigim anlar oluyo o yuzden bi sure daha icime cekmeye devam😂sonra sıkı bi mekik calisicam bence gidecektir👍