Deletedmom_110 şu anda atak haftaları 8.hafta, huysuzlukları o yüzden. biz de şu an aynı şeyi yaşıyoruz çok ağlıyor akşamları. Katıldığı zaman bebeğinizi dirseğinizin içine yerleştirip elinizle yüzünü tutun, yani yüzüstü kolunuza koyun hafif yere eğik şekilde. Öyle duruyor ağlaması, yapamazsanız çok kısa yüzüne üfleyip en azından bir durup nefes alıyorlar o zaman da.