Kızıma ek gıdaya başladığım dan beri ishali vardı 15 gün sonra doktora götürdüm kakada kan çıktı süt alerjisi dedi alerji testi yapıldı deriden çıkmadı kan yüksek çıktı o yüzden bende kızımda süt ürünleri diyeti yapıyoruz bir aydır.bugun öğlen brokoli sarımsak havuç kemik sulu çorba içmişti çok gaz yaptı daha önce brokoli tadımı yapmstık bi sıkıntı yoktu bugun aşırı gaz ve tekrar mukuslu ishal ve kan oldu kakada.süt ürünleri alerjisi yok mu o zaman bizim sebze ye mi alerjimiz var kafam çok karıştı tekrar dr ye götümeyi düşünüyorum