Merhaba sevgili anneler,
13 aylık bir bebeğim var. Bütün her şeyden çoook korkuyor. Yürümekten korkuyor elimizi tutup koşuyor ama bir yerden destek almadan asla gitmiyor. Eve robot süpürge aldık ev işlerinde kolaylık olsun diye. Robot süpürgeyi görünce korkuyor hemen kucağa gelmek istiyor. Dün eşim çocuğun odasında minik bir tamir işiyle uğraştı matkap sesini duyunca aklı çıktı zor sakinleştirdik. Benim gibi sorun yaşayan var mı acaba? Destek almalı mıyım sizce? Veee biliyorsanız nereden, hangi bölümden destek almak gerekir?