Merhaba kızlar. Doğum yapalı 1 ay 7 gün oldu. Sezaryen doğurdum ilk iki gün sütüm tam olarak inmedi sonrasında bebeğimi emzirmeye başladım. Doğumdan 5 gün sonra 100 gram vermişti. Sonraki üç dört gün içinde sütüm yetmediğinden yaklaşık 400 gram daha vermiş biz ağlaması akşam üzeri başlayıp gece uyumamasından kolik sandık. İlk bebeğimiz sonuçta acemiyim. Doktorumuz mama başlattı. Memeyi bırakmasın diye şırınga ile verip sonrasında emziriyordum. Ama sütte hiç artış olmadı. Ve meme uçlarım 1 aydır çatlak. İki gün halsizlik ateş gibi şikayetlerim oldu üçüncü gün acile gittim serum takıldı sonra birkaç gün önce sağdığım süt kanlı geldi. Genel cerrahiye gittim elle süt sagma yöntemi gösterdi krem verdi ve birkaç gün emzirme sütü kaşık veya mamayla ver sütünü arttırabilirsin her iki saate bir elle sağ dedi. Yalnız ben hem pahalı süt damlaları kullandım, hem elektrikli hem Manuel pompa denedim. Bol bol su içip beslenmeme çok dikkat ediyorum ama bir aydır hiçbir şey değişmedi aksine İlk başta dolgunluk ve süt akışı hissettiğim göğüslerim kurudu resmen. Tek sagimda iki memeden 35 ml süt geliyorken şimdi elle sagarken 10ml pompayla anca 30 ml çıkıyor. Mama başladığımız zaman eds de denedik. Bilmiyorum denemediğin bir yöntem var mı? Bu durumu yaşayıp sütünü arttırabilen var mı? Kendimi çok çaresiz ve suçlu hissediyorum bebeğime karşı. 40.haftamda normal doğum diye gidip sezaryene alındım onun için strese girdim sonra o geçti süt stresi başladı. Herkes zaten ben çabalamıyormuşum gibi yorumlar yaptı. Lütfen bana bir akıl verin ne yapsam sütüm artar🙏🏻