Bebeğim 16 aylık kimi zaman bizlerin özellikle kötü dönemlerinde bi noktaya bakıp derdimizi düşünürüz ya işte öyle, kızım gün içinde bazen tek noktaya bakıp kalıyor bugüne kadar önemsememiştim ama korkmaya başladım 3-10 saniye arası sürüyor. Hatta bugün daldığında yüzüne doğru elimi salladım parmağımla gözüne doğru hareket ettirdim gözüyle bile takip etmedi hiç tepki vermedi o daldığı an süresince !!
Tv tablet telefon hiç açmadım günlük dışarı çıkarız oyun oynar herkes peşinde zaten el üstünde mutlu bir bebek. Yaşayan var mı bu durumu