Et ve et ürünleri konusunda çok hassasım. Son zamanlarda kuduz vs durumlarından daha çok hassaslastim, acaba hayvan hangi koşullarda kesildi, kesilen hayvana sağlık taraması vs yapılıyor mu diye… Her kasaptan et alınır mı acaba , kasaplarda kesim nasıl oluyor bilgisi olan var mı?
Bu durum belki bazilariniza tuhaf gelebilir ama okb’yim ,hijyen ve sağlık konusunda çok hassasım. Çocuğuma bişey alırken 2 kat fazla düşünüyorum.