Kızlar bebeğim sürekli göbeğini kasıyordu bacağını kasıyordu ben de bez veya kiyafet kasindiriyor diye düşündüm ama sonra farkettim ki derisi gerilmiş incecik kabuklasmis gibi olmuş vücudunun bir kaç yerinde daha gördüm kıyamam kaşınıyor sanırım bide kurban olurum,. Muhtemelen egzama Sorum şu
Ben doktora gideceğim fakat çocuk doktoruna mi yoksa normal cildiyeye mi gidecegim veya onerdiginiz başka birşey var mı krem yağ vs yada şunu şunu yapma dediğiniz şeyler. Bebeğim 7 buçuk aylık