CansuAliAsaf evet canım muayne 150 iken 175 tl olmus 😏 iki farklı doktor bebeğime süt alerjisi teshisi koymuştu hastsnelerde sürekli bi tahlil kosusturmaca 😞 aylarca diyet yaptım... bu cocuk % 99 alerji dendi sonra tavsiye üzerine hidayet beye gittm bu konuda iyi olduğunu söylemislerdi . Meğer cocuğum alerji falan değilmis ilk muayene de diyeti bıraktırdı oyüzden ona devam ediyorum