8 günlüğüz bebeğim ilk defa emerken boğazına süt kaçırdı öksürdü panik oldum biraz. Neyse geçti bir şekilde. Daha sonraki denememde de biraz dik pozisyonda tuttum hatta emzirirken ama yine boğazına kaçtı.sütüm de iyi geliyor fazla mı alıyor yutamıyor acaba . Artık korkuyorum emzirmekten. İçimi büyük bir endişe kapladı. Büyük bir stres içindeyim. Neden böyle oluyor? Buraya da yazmak istedim. Yorumlarınızı cevaplarınızı beklerim. 😔😞