Merhaba, 2 aylık kızım her akşam 6-7-8 gibi 1 ya da 1,5 saat katılarak ağlıyor. Gazı bazen oluyor çıkarttırıyoruz ama gaz sancısı gibi değil karnı yumuşak oluyor çoğu zaman. Gaz sancısı gibi değil diyorum ama mesela susuyor sonra çığlık atarak sanki sancı girmiş gibi tekrar başlıyor ağlamaya, acaba gaz sancısı da ben mi yanlış yorumluyorum? Gaz ise de bazen hiç çıkarmadan yorulup uyuyakalıyor ve sabaha kadar uyuyor o gazlar çıkmadı uyurken neden gelmiyor?
Kafamız çok karışık bizi aydınlatın nolur😃