Arkadaşlar gaz problemimiz yeni bitti tam huzura erdik her gün etkinlikler yapıyorduk yavaştan uyku eğitimi vermeye başlamıştım taaaa ki 3. Ay 15.güne kadar o gün her şey değişti ve 3 4 gündür canıma okuyor bir dakika yerinde durmak istemiyor sürekli kucak istiyor uyumak istemiyor uyandığı gibi çığlık çığlığa ağlıyor. Saatlerce kitaplarına kartlarına bakardı daha kabından çıkarmadan ağlamaya başlıyor. Emzik tutardı emziği tutmuyor atıyor sonrada emzik yok diye ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım ya gerçekten tükendim. Bugün o ağladı ben ağladım hiçbir şeye yetemiyorum artık kendim için değil süt gelsin diye yemek yemem lazım onu bile yiyemiyorum ayakta üç dört lokma ağzıma atıyorum. Şikayet etmek istemiyorum Allahıma çok şükür sağlıklı bir evladım var ama yine de beni anlayan insanlarla dertleşmek istedim etrafımda küçük bebeği olan kimse yok arkadaşlarımın hepsi bekar evime bile gelmiyorlar artık bebek olduğundan beri tamamen yalnız kaldım bir anneciğim var o da köye gitti 😭