Arkadaşlar 9haftalık 2.gebeliğim dünden beri hafif kahverengi rekelenme akıntı gibi şeyler oldu hafif karın ve bel ağrım var az önce de az biraz kanama gelmiş idrarlada pıhtı gibi bşy attım gebelik başında normal diyorlar ama yaşayan oldu mı daha önce