123321123 Resmen kırk günlükkenki haline döndüm var mı yaşayan memeyi alınca ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor alttan pırt pırt cıkartıyor ama memeyide emmiyor ıkınmaktan ne yapmam lazım gaz damlası kullanayım mı ?
Belinayyy 123321123 o sizin karar verebilceginiz birşey mesela ben bebeğime hala gaz ilacı kullanıyorum dört aylık olduğu halde birde hareketli bebek ona rağmen tam çıkartmıyor gazını
123321123 Belinayyy sakıncası olmaz degil mi biz hiç kullanmadık doktorumuz probiyotikli d vitamini vermişti damlaya gerek yok diye ama sımdıde normal d vitamini ne gecirdi dun damla onermesini istedim sab simpleks yazmış anlamıyorum neden herkes 3ayda gaz sorunu biter diyor biz kıvranıyoruz hala🥲
Belinayyy 123321123 kimi bebek gaz sorunu hiç yaşamıyor kimi aylarca çekiyor. Ben kızıma nurse hurwers cold kullanıyorum şurup baya rahatlatıyor onuda deneyebilirsin