beyhanikraa Bu uygulamayla doğumla alakası yok ama birsey sormak istiyorum. Eşi Uzman çavuş olan yada tanıdıkları sözleşme bitmeden uzmanlığı bıraktıklarında ne gibi olaylarla karşılaşılir bilen var mi. Cevap yazan olursa çok memnun olurum.
Damlanurrr beyhanikraa bildiğim kadarıyla sozlesme bitmeden işi bırakırsa yüklü miktarda tazminat ödüyor benim de eşim uzman çavuş
Anneko beyhanikraa sözleşme bitmeden uzmanlığı bırakırsa tazminat öder bırakır tabi bu tazminat ne kadar bilmiyorum arkadaşımın eşi yeni bıraktı ama onlar sözleşmesini doldurdu yenisine imza atmadı
beyhanikraa Mucizem_06 duzce depremi geçirdim bingole gittim 1 ay sonra eşimin yanına ordada maras depremi oldu psikolojim bozuldu dönemem ben oraya tek kalamam esinde ayrı kalmasını istemiyorum artik
beyhanikraa Anneko yaa aslında beklicektikde 4 ayda 2 deprem geçirdim artık psikolojim bozuldu dönemem bi daha o şehre eşiğinde ayrı olmasını bizden istemiyorum. Çalışma saatlerine kotu bende kalamam orda artık geceleri. Kimi tazminat diyo kimide sadece son maas diyor
Anneko beyhanikraa hayır canım tazminat eşim bu işlerde evrak düzenliyor ona da sordum tazminat kesin dedi ne zaman bitiyor sözleşme
beyhanikraa Etrafimdada hic sözleşme bitmeden bırakan biri yok var ama rapo almis oyle bırakmış 3 ay boyunca. Yani sözleşme bitmeden bırakmış olsa sonuçlarını görsem yarin bırak dicem esime
beyhanikraa Anneko tazminat dediğin aldığı son maaşdan mi bahsediyorsun. Yoksa sözleşme bitim tarihine kadar olan maas parasinimi odemen gerekiyo
beyhanikraa Metehan_Selcan görev olarak eve bingoldeydik ama bıraktık eşim geliyo bu sene ben memleketteyim