Uykusuzhergeceeee 14 ay olur olmaz bir haller oldu. İstediği her şeyi ağlayarak yaptırıyor. Hemen olmayınca ağlıyor bir şey olmu gibi. Bir mızmızlık, paçamdan ayrılmama istediği… nedir bu atak mı😵💫
35izmir Uykusuzhergeceeee atakta var da Canın biz 16 aylığız hala öyle gün boyu mız mız sürekli bişi iser olmazsa ağlar ben herseyi serbest bırakmıyorum sakince uyarıyorum.açıklıyorum ki zaten herseyi anlıyo artık anlatınca gülüyo bile kızcagım izin vermiceğim bişeyi yaparken 😂çok fenalar cokkk 😂😂
Baakpnr- Uykusuzhergeceeee 15 aylık her gün her gece ağlıyor ama bizimki 4 azı dişini çıkarttı ve şimdi 2 -3 köpek dişi yine Aynı anda çıkıyor sanırım o yüzden
Tatlican Uykusuzhergeceeee 5 yaştan haber veriyorum her istedigini aglayarak söylüyor bu drum beni gercekten ama gercekten yoruyor. Ve tam şuandada aglayarak anne anne ben buyatak kenarindan skıldim diyor 🙈
-Ygtbgra Uykusuzhergeceeee 13 bucuk aylık cildirmak uzereyim surekli ağliyor nefes alamıyorum artik uykusu var uyumuyor ağlıyor gündüz tek uykuya düştü kucak istiyor aliyorum bu sefer inmek istiyor sonra yine agliyor ne istedigini oda bilmiyor
Uykusuzhergeceeee Tatlican sabah bi uyanıyor ağlayarak anne anne diye gün içinde hep öyle anne anne anne deyip mızmızlanıyor. Şikayet değil ama mızmızlanma kusma beyni yoruyor artık 🫣😬
Tatlican Uykusuzhergeceeee Kiz aynisi ya hic duzelmedi beni ele gecirdi resmen simdi boyalari yere düştü sanki denize düşmüş gibi ağlıyor sonra verdim sustu simdide kalem kutuyu acamamis ona agladı yani herseye agliyor ve şuandada yüzume tavsan yap diye agliyor tamm dedim ama msj ı yazmami bile beklemiyor bu durum beni felaket yoruyor artik