oglumuz01 1 doktor asitli meyvelerı sonlara dogru verilmesini o eriyordu bizimki ama 1 yasta cok erken bir yas degıl abartmaya gerek yok bence ya yanı tabı istiyorsan sulandırıp belki tadı farklı gelebilir dırwk verirsen ama az verirsin ardından isterse su verirseçın tadını alsın sevip sevmesini anlarsın zamanla agız tadı degısyor zaten sevmedi bıseyı sevebiliyorr onemlı olan ısrar etmemek cok neyse pısık olursada kremini suresin ki sureklı kullanıyorsunuz zaten olmaması adına tadım seklinde verirsiniz zaten direk yarım bardak ıcmez yanı