Masal_20 merhabalar bende de sol tarafta var şu an bartolin kisti deniyor ağrı yapmıyor elimle dokununca hissediyorum sadece, ilişkidede sorun yaratmıyor doktor içini boşaltırım ama yine oluşur dediği için şimdilik ellemedik. Çözemedim bende neden oluşuyor dedi size doktorunuz bu bartolin kisti? Beni bu bile rahatsız ediyor sizin daha kötüymüş durum çok geçmiş olsun