Sgjldah nuurgc Rabbim güç kuvvet versin diye dua edin insAllah ve onu da kucaklayin zor evet ama Rabbim yardimciniz olur 🤲🏻
mrveefe12 nuurgc yapacak bişey yok doğuracaksın 😄 benim oğlanda 2 yaşını geçti bende 6 aylık hamileyim ağladım sızladım napıcam diye ama kızım içimde büyüdükçe ultrason da onu gördükçe sabırsızlanıyorum doğsun diye Allah sabrını verecektir hayırlısı olsun
Mery103 nuurgc bende öğrendiğim zaman bebeğim 8 aylıktı canım nasıl yapıcam dedim şimdi biri 18 diğeri 2 aylık 😇
Merveeofs Rabbimden gelen bir hediye olarak düşün canım zor olacaktır elbet ama Allah sana gereken gücü de verecektir. Yuvan daha da şenlenecek, birlikte arkadaş gibi olacaklar inşallah 🫶🏼🫶🏼
35izmir nuurgc bakarsın bunu 6 aylık nasıl yaptın onu da yaparsın ama bundan sonra iyi korunun bnce 3. De olursa asıl hemen ardından ozaman işte çarşı pazar senin evde olur başında terelelliler delirirsin kız 🙂hayırlısı olsun ikiz gibi büyüyecekler 🙂🙂
babyyyy1 nuurgc bende hap kullanıyorum korktum şuan saati saatine icmediniz mi hangi markayi kullaniyorsunuz
F-Duru26 nuurgc korunmana rağmen sana bunu veren rabbiminde bir bildiği vardır hiç içini karartma. Demek ki hayırlı zaman bu zamanmış. İyi düşün iyi olsun hersey. Elbette gözün korkuyordur ama çok çabuk geçiyor zaman anlamayacaksın bile. Allah yardımcın olsun 🙏🏻❤️
Mom_dery Ya benim de bebeğim 6 aylık korunuyoruz da ama ben adet görmüyorum ve bu aralar böyle şeyler çok sık görmeye başladım içime kurt düştü şüpheleniyorum test yapmaya korkuyorum eğer gebeysem de öğrenmek istemiyorum şuan 🥺
turucukafalikiz nuurgc benimde oğlum 10 aylıkken yine hamile olduğumu öğrendim. İlk şoklari atlatiktan sonrası eh işte idare ettik. Şimdi oğlum 2 yaş 3 aylık. Kızım da 7 aylık. Zaman geçiyor alışmaya çalış