4 gün oldu emzirmeyi birakali 2 gündür hastayim bogazlarimdan dolayi antibiyotik agri kesiciler kullaniyorum ve gögüslerim taş gibi ve elledigimde hala taş gibi ve elime bazi yerlerde kütle gibi şeyler var ilik su duşa giriyorum ne zamana geçer yada doktora gitmelimiyim kendiliğinden geçermi