Arkadaslar bebegim 19 gunluk 10 gun kuvezde kaldi hastaneden ciktiginizda 3100 gr di kontrolde 2940 gr cikti doktor sag sutunu azsa mama ver dedi sagdim ve 25 ml cikti mama vermeye basladim ama benim anlamadigim su tsortlerimin hep onleri sut oluyor esofmanlarima kadar akiyor azmi cokmi anlayamiyorum ya