Bilgeeren Biz ilk ay kullanmıştık kabız yaptığı için bıraktık ama her çocukta kabız yapmayabilir oğlumda severek içiyordu . birde besleyici bir mama..
Zeynocan23 Ben kullanıyorum aptamil conformil ile dönüşümlü olarak anne sütüne ek olarak veriyorum memnunum şuan 4 aylık olduk
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] kilo aldırıyor canım hiç merak etme sadece gaza ve kabızlığa çok iyi geliyor
Nsl09 Benim bebeğimde kusuyo diue doktor önerisiyle başladım ama kıvamı çok yoğun olduğu için biberonla içerken zorlanıyo zaten pütürlü bi yapısı var
kamer12 koyulaştırmak için kullanılıyor mama değil kusması olan bebek için memnun kalmışlardır amacı o zaten doğru kullanmak geerkiyor bu özel mamaları
selmapinar bebelac nutrikonfor gaz ve kabızlık maması diye biliyorum bu sıkıntılarda çok iyi bir mama