Yasmin-61 Arkadaslar bebeğim 4 buçuk aylık iki gundur bacağını hareket ettirirken kıt kıt ses çıkıyor. Ama gayet keyfi yerinde bacağını güzel hareket ettiriyor. Aayni durumu yaşayan varmı