Kuzeyyildiz bizde aynı durumdaydık birebir benziyor yaşadıklarımız besin alerjisi varmış ileri düzeyde değil ama var dedi. kakası mukuslu ishal gibiydi ama ben anlamadım doktor fotoğraf istedi bakıp öyle dedi. Birde aşırı gazlydı çıkarıyordu yine rahatlamıyordu. Bize relaktaz maflor biogaia ve sab simplex verdi, rahatladıktan sonra simplwxi bıraktık. diyet yaptım 3 haftaya rahatlar dedi dediği gibi de oldu. Birkaç doktor olacak gazlı bir bebek diyip geçiştirdi. Bence bu derece ağlayan bebeklerin kesin bir sorunu oluyor doktorlar bilemiyor kolik diyip geçiyorlar. Birde doktor bize kan idrar testi birde ultrason görüntüsü istedi hepsine baktı birşey çıkmadı. Bence detaylı inceleme yapacak bir doktora gidin.