Bebegimveben1_ Daha 5 günlük ama beş gündür etmediğim şey kalmadı emmiyor silikon göğüs ucuyla az birşey emiyor ama ondada süt ağzına gelene kadar uyuyakalıyor çok üzülüyorum ağlıyorum ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım mamaya başladık ikinci gün
Bebekcercinli23 Bebegimveben1_ canım aynısını yaşadım şuan bebeğim 17 günlük ve daha dün emmeye başladı aktif olarak mama verirken biberon kullanma sakın asla emmez seni biberon kullanirsan kasik biberon al ebebekten biran önce onunla ver Sarılığı vardır muhtemelen yorgun düşüyo emerken uyuyakaliyodur uyandır sürekli
Aras2801 Bebegimveben1_ canım sabırlı ol bu surec cok zor gecıyor. Benımde aynısı oldu sılıkon ucla emzırıyorum. Pes etme yorulsada emsın senı. Bır damla bıle cok faydalı onun ıcın. Emmdıgı zmanda sütünü sag kasıkla ver. Zamnla alısıp duzene girecek
35izmir Bebegimveben1_ uyutma emsin dürt bnim o dönem doktorumuz ha çocuğu memede uyumasına izin verip aç bırakmışsın ha alıp yere çarpmışsın aynı şey gerekirse cimcircen topuğunu ağlasa da emzir onun o vitamine gelişimi için ihtiyacı var diyodu 🙂değişik bi bakış açısı tabi 😂
Bebegimveben1_ Bebekcercinli23 emmiyor canım asla tutmuyor ağzında bekletiyor ya da sinirlenip kafasıni çeviriyor sarılık olfu emmediği için mamaya başladık mamayı imsülin enjektörüyle veriyorum inşallah benim bebeğimde tutar
Bebegimveben1_ Aras2801 emmiyor asla silikondada uyuyakalıyor aç kalıyor o yüzden sağıp insülin enjektörüyle veriyorum
Bebegimveben1_ 35izmir burnunu sıkıyorum ayağının altını gıdıklıyorum ama yok ya uyuyor ya da kafasını çeviriyor emmiyor
Bebekcercinli23 Bebegimveben1_ benim bebeğimde ayniydiii bak yemin ediyorum canım pes etmiceksin sütünü sağıp ver enjektörle İnanki sarılık olduğu için emmiyolar bak geçince goruceksin sarılığı nasıl çap cup emicek benim bebeğim bugün 18 günlük ve daha dün başladı emmeye aktif olarak sende pes etme sütünü koru 🙏❤️
Noriye Bebegimveben1_ emmesede sürekli ver memeni unutmasın gece emzir sütun azalmasın üzülme geçecek ama doğru emzirdiğini eminmisin bebek kendine yapışık olacak bu tarz emzirme hatalri yüzünden bende çok sorun yaşadım senin gibi ağladım ama pes etmedim o onu emene kadar koşturdum sonunda oldu önce meme sonra mama sonra zaten mamayı kendi bırakır bizde öyle oldu çok gevmiş olsun üzülme stres yok ve geçecek
Bebegimveben1_ Bebekcercinli23 ya inşallah benimkide emer sütü sağıp insülin enjektörüyle veriyorum bugün doktor sarılık tehlikesi geçti dedi inşallah emmeye başlar