Vuzanur Bu dikişler kaç günde düşüyor bilgisi olan var mı? Vicryl dikiş, erimesinin çok uzun sürdüğü söyleniyor 3 haftanolacak hala düşmedi 😓
Rumu71 Vuzanur benim hangi ip vs bilmiyorum ama benjmde uzun sürdü 40 günü bulmuştu ve baya ağrı yaptı banada soğuk kompres yapabilirsiniz üstüne cok oturmamaya çalışın
Birbebekmeselesi0 Neredeyse 40 günü bulmuştu benim batikonlu suyla temizleyip kuru tutun ortalama 40 günü buluyor
Esrakayabasi1 Vuzanur benımde 2 aya anca geçmişti bi sprey vardı adını unuttım ama antiseptik o rahatlatıyodu 😊
Vuzanur Esrakayabasi1 benim de eriyen dikiş neyse 2ayda iyi oluyorsa beklerim açılmasından çok korkuyorum bir kere yaşadım yeniden atıldı