aramızda güçlü bir bağ var. saygı sevgi konusunda allah var 14 yıldır evliyim çokda sever sayar deger veririm tabi oda bana öyle kızlarından ayırmaz. bugün geldi kahve yaptım fincanın altına para şıkılştıtmış. anne bu ne dedim kusura bakma emeklimi aldım sana da uzun zamandır bir güzellik yapamadım. ihtiyacın olur al kendine bişeyler al dedi. şimdi bu nazik davranışının altında kalmak istemiyorum bende ona cüzi bir şeyler almak istiyorum ama bulamıyorum. öneri bekliyorum..