tmcebeci he onu doktorunuza sorun. Bizim 9. Aydaki devletteki aşıyla aynı zamana denk gelmişti, hemşire demişti birisini erteleyelim çünkü ağır olabilir diye ama sonra biz 9. Ay aşısını yaptırmadık o yüzden bexsero oldu. Aralarında 2 ay olması gerekiyor ama 2 aydan sonra ne zamana kadar yapılır onu bilmiyorum . İnternette tablolar var ordan bakabilirsiniz ama bence en doğrusunu doktorunuz söyler.