Anneler merhaba, memeden kesme sürecindeyim size bir sorum var
Bebeğim 22 aylık, artık 2 yaş olmak üzere. Emerek uyumaya alışkın. Bu vakte kadar bir şekilde tolare ettik, çoğu zaman rutinler oluşturarak da uyutmaya çalıştım, bazen başarılı oldum bazen kolayıma geldi emzirerek uyutmaya devam ettim. Artık tam olarak kesmek istiyorum çünkü ikimiz için de zor oluyor. Kendi kendine uyumayı öğrenmesine çabalıyorum. Geceleri büyük ölçüde hallettik, ağlıyor mızmızlanıyor ama eninde sonunda baba ile veya benim ile karanlık ortamda yatakta temas halinde ninnilerle uyuyabiliyor fakat öğle uykusu öncesi illa meme istiyor. Bu durumu daha kolay aşabilmesi için acaba biberon mu kullansam diye düşündüm, bu arada ne emzik ne biberon kabul etmemişti daha küçükken. Özellikle emziği bayağı denemiştim ama öğürerek almak istememişti zorlamamıştım. Şimdi epey zaman oldu tabi, en azından memeyi unutturana kadar sadece uyku öncesi süt veya su koyarak biberon desteği sağlasam mı yoksa sabredip tamamen emme olayını kesme yoluna mı gitsem bilemedim. Bu arada yalnızca uyumak için istiyor, onun haricinde aklına gelmiyor. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?