Lütfen elinde neocate veya nestlenin alerji maması olan var mı bana denemedik gönderebilir misiniz ücretini veririm
Evolvia rp ve Aptamil pregomini içmedi bebeğim ek gıda da yeniyor çok iştahsız reflüsü var sütüm çok az aç kalıyor bu mamaları da deneyip hangisini içiyorsa almam lazım gelişimi çok yavaş hiç kilo almıyor lütfen yardımcı olun