Deletedmom_56 katlandığı halde biraz yer kaplıyor oldukça ağır bir alet ses olayı da kalitesine göre değişir bizimkinin çok az bir bantta dönme sesi var araba motorunun az bir sesi olur ya öyle birde koşu yapınca kiloya bağlı ses olabilir yürürken fazla ses çıkmaz. Evlenmeden önce almıştım ama çalıştığım için yorgun oluyordum nerede ise hiç kullanmadım hala annemin evinde. istiyorum ama vermiyor 😂 kendisinin de kullandığını pek görmemiştim ama ben isteyince kıymete bindi 🤦♀️😅