Bizde 2. Ay kontrolunda doktor demişti 2,5 aylık ken kasık fıtığı ameliyatı olduk. Çocuk doktoru fark ettim çocuk cerrahına gönderdi gittik biraz büyük dedi ameliyat şart dedi. Bizde olduk genel anestezi ile yaptılar 30 dk felan sürdü. Şimdi 5 aylık allaha şükür bir şey kalmadı. Geçmiş olsun Size de allah şifa versin.