13miber aynı sıkıntı bendede var annemle babam yanımdalar kızım 2 aylik oldu o korkuyu bir türlü aşamadım üstelik bu benim ikinci çocuğum ama çok sıkıntılı günler geçiriyoruz kızım covid şu an reflusu var iki kere mama boğazına kaçtı bide gazlı geceleri çok ağlıyor yalniz hic birakamiyorum kustugu genzine kacacak diye annemi basinda bekletiyorum bi tuvalate giderken bile oğlumda hiç böyle değildi çok uslu bir bebekti emer uyurdu hic gaz sancisi bile olmazdi kusmazdı onda annem iki hafta kaldı sonra gitti kendim bakmıştım ama bu çocukta bende yalnız kalmayı hiç istemiyorum ağlaması başlayınca panik oluyorum bide 2 ayda yaşadıklarımızdan olsa gerek panik atak oldum sanırım benim annemlerde çarşamba gidecek içim içimi yiyor kendi başıma nasıl yapacam diye Allah yardımcımız olsun 😔