Bebeğim 9 aylık 7 dışımız ama zorlanıyoruz tabi dis cikacagi zmaan huzursuz mizmiz oluyor neyse gelinimizin de çocuğu 9 aylık aralarında sadece 1 hafta var neyse o daha yeni dis çıkarmış alt disleri işte diyor valla hiç anlamadım nasil dis çıkardı hiç istahsiz mizmiz huysuz olmadı anne sutu alıyor ya ondan senin ki mama ile besleniyor onun için dayanamiyr acisina gerçekten böyle bisi varmi sinir oldum bnde dedim madem anne sütü alıyor daha erken dış cikarsaydi kuvvetli yaa anne sütü aldığı için benim oğlum mama almasına rağmen 7 dışımız var şimdiden dedim ona inat