elf1 merhabalar bebişim yarın 5 ay 20 gunluk olacak 3 gun kuralıyla başlamak istiyorum yavaş yavaş ve yogurtla başlamak istiyorum sizce bekliyim mi 6 ayını yoksa yavaştan başlayalım mı