Denilda asli45asya merhaba biz 4 aylıkken doktorumuzun onerisiyle kullanmaya başladık , bebeğim hiç reddetmedj hatta çok sevdi , kusma vs yapmadi ve aylık neredeyse 1 kg a yakın aldı
asli45asya Denilda ben doğumdan beri kullanıyorum 50 günlük olduk ilk ay 700 almış bana az geldi bide zaten küçük 2400 doğdu acaba mama kilo aldırmıyor mu diye düşündüm
Su4835 Denilda bizde de şiddetli kabızlık var herkesten bu mamayı duyuyorum memnun musunuz biz de 4 aylığız tadı kötü diyorlar red olur diye korkuyorum 😦
Denilda Bizde 2820 doğduk 3.ayda emmeyi bıraktı sütüm azdı kg almıyordu , sonra bu mamaya başlayınca kilo almaya başladı bence aylık 700 az değil sabredin üzülmeyin şuan 9 aylık oldu ek gıdayla da beraber toparlanıyor 10 kiloya yaklaştık şuan