SmaG bizim 3 aşı da aynı anda oldu. İlk sol kol verem aşısı sonra sağ bacak sonra sol bacak. Tabi sizin bebeği sabit tutmanız gerekiyo. Bizim bebeğimiz uykudan uyandı, tam kucak isterken iğne vuruldu o yüzden iğneye mi ağladı kucağa almadık diye mi ağladı anlayamadım. Ama iğneden sonra kucağıma alır almaz sakinledi. Ağlaması uzun sürmedi şükürler olsun.