Araslarcaaa Malesef salgına yakalandık bebeğimle birlikte çok ağır geçiriyorum. Bebeğiminde pazartesinden beri ateşi 40 dı yeni düşmeye başladı isal olduk atlatan var mı süreç nasıl ilerledi ne zaman iyileşeceğiz perişan haldeyiz
Fdme Araslarcaaa Valla bizde yakalandık mavholdum ben kizimda aynı 3gun yogun sürüyor .Sonra azalıyor karin agrisi vs az az geciyor
Araslarcaaa Fdme Duygulinaa İsal ve bağırsak ağrısı oldu mu sizdede ne zaman geçecek bu sanki enkaz altındayım
Duygulinaa Bizde yakalandık geçen hafta 3 4 gün ateşlendi kızım ama huzursuzluğu devam etti 1 haftayı gecti toparlanmamiz kas agrısı olur dedi doktorumuz o yuzden huzursuzlanması normal demişti
Duygulinaa Araslarcaaa bizde ishal olmadi canim karin agrisi da olmadi ama keyifsizdi kızım hep yattı 1 haftayi gecti duzelmesi
Fdme Araslarcaaa Oldu evet bağırsağından sürekli sesler geliyor valla 4gun oldu hala agrisi var ara ara ama iyi sukur hicbsy yapmadim
ruhpastasii Araslarcaaa antibiyotik bağırsaktaki yararlı bakterileri öldürdüğü gibi zararlı bakterileri de çoğaltır. Siz bunu dengelemek için probiyotik kullanın..