Deletedmom_62 valla benim çevremdekiler de aynı söylediğiniz gibi ve inanın hiç sağlıklı bulmuyorum çünkü çok hareketsizler. Bizim halkımız boğum boğum bebeleri sever ama yazık yani. Benim bebeğim 4,5 aylık kuzenimin ki 6,5 aylık onun ki aşırı hareketsiz ve baya kilosu var doktoru normal çok iyi diyormuş 🤷🏻♀️ bizimki de zayıf zaten 2,5 kilo doğdu şu an 5,8 ve inanılmaz hareketli onun yapamadığı her şeyi yapıyor, kilo almasını da istemiyorum bu şekilde memnunum zaten anne baba olarak bizde zayıfız çocuğun kilolu olmasını beklemiyorduk yeme problemi olan bi bebe bizi bekliyor 😂