Arkadaşlar merhaba hemen konuya geçiyorum 14 günlük bebeğim var. İlk zamanlar kolik sanarak emzirip emzirip ağlaya ağlaya sallayarak zorla uyutmaya çalışıyordum. Dün sabah kendi kendime dedim ki bi sütümü sağıp veriyim ne kadar çıkacak acaba dedim 2 saatte her iki memeden 60 cc anca çıkıyor ve 3.600 kilo günde 550 ml alması gerekiyormuş. Bu şekilde sağıp 2 saate bir verince daha huzurlu daha mutlu oldu sakinledi uykuya geçişi kolaylaştı ve ağlamıyor artık. Herkes diyor ki 2 saate bir kaldır emzir kaldırıyorum emziriyorum ama çocuk feryat figan memeye görmemiş gibi saldırıp tatmin olup kendiliğinden bırakıp susmuyor uyuyamıyor. Katılaşıyor resmen ama 60 cc sütü ne şekilde olursa olsun içti mi ondan mutlusu yok. Kavraması emmesi çok güzel ama süt çok az her gün rezene içiyorum süt çayları karışım komposto su ama yok ne yapacağımı şaşırdım sizce nasıl bir yol izlemeliyim 😔😔