Kızlar 5 gün önce öksürük ve hapşırık vardı bebeğimde doktora gittik boğaz enfeksiyonu olduğunu söyledi fakat keyfi yerinde yemesi içmesi iyiydi. Doktor durumunun çok ilerlemedigini bir süre gozlemlemem gerektiğini söyledi eğer kötü olursa diye augmentin antibiyotik yazdı. Öksürük azaldı hapşırık kalmadı fakat huzursuzluk var burnunu sürekli temizliyorum boğazı dolduğu için sürekli hırıltı yapıyor. Daha fazla kötü olmadan antibiyotiğe başlasam mı emin olamadım çok ilaç yanlısı değilim, 1 ay yoğun bakımda kaldı zaten ilaç aldı yeterince..🥺